Samen

bouwen aan
uw waardeketen

Het specifieke Electrolux

team voor restaurantketens

erkent uw nood aan continuïteit

Hoe maken wij het verschil?

Center Parcs Woburn Forest

Verenigd Koninkrijk

“Zorg voor het milieu is ook een belangrijk deel van onze filosofie, dus is het uiterst belangrijk dat we op zoek gaan naar ‘groene’ processes in onze wellness en housekeeping afdeling. Dankzij de programma’s en kwaliteit geleverd door Electrolux Professional apparatuur kunnen we milieuvriendelijk en zuinig werken zonder in te boeten aan het gevoel van luxe en comfort van onze gasten.”
Helen Bennett,
Aankoopverantwoordelijke bij Center Parcs

Park Hyatt

Dubai

“We gebruiken Electrolux machines sinds de pre-opening van het hotel in 2005 en we zijn sindsdien zeer tevreden. Daarom hebben we recent ook een grotere machine besteld om zo antwoord te bieden op de groeiende vraag naar proper linnen.”
Teddy Mathew, Laundry Manager

park-hyatt-web-hotel chain
waldorf-astoria-web

Waldorf Astoria

Berlijn, Duitsland

“De Electrolux Professional apparatuur is volledig automatisch en gemakkelijk in gebruik. 
Dit maakt onder andere de opleiding van nieuwe werknemers veel eenvoudiger.”
Mevr. Cinar, Laundry Service Manager

Super 8

Ukiah, Californië

“Ik beschouw de technologie die ik in mijn wasserij gebruikt heb als het perfecte recept voor een groen resultaat en voor nog zoveel meer. Dankzij mijn Electrolux Professional systeem kan ik accuraat en efficiënt besparen en zeer belangrijk, heb ik een beperkte impact op het milieu. Mijn totale besparingen in de wasserij liggen tussen de 20-25% in gas-, elektriciteits-, water- en rioleringskosten. Gezien het huidige droge klimaat in Californië en vele andere delen van de wereld, is water besparen cruciaal. Electrolux helpt me hier mijn steentje aan bij te dragen en op grondstoffen te besparen, en tegelijk ook de kosten te drukken en productiviteit te verhogen.”
Raakesh Patel, Eigenaar

super-8

Laten we samen een winnend team creëren!

Wereldwijd R&D team: van customer insight tot excellence inside

De wereldwijde R&D teams maken gebruik van synergieën tussen de verschillende interne departementen om zo de tijd tot het op de markt brengen te verkleinen. Terwijl voeren ze ook nog marktonderzoek uit en bestuderen ze nieuwe opportuniteiten.

‘s Werelds meest omvangrijke Customer Care netwerk

Electrolux biedt ‘s werelds meest omvangrijke Customer Care netwerk, dat aan uw noden voldoet met een vertakte lokale aanwezigheid vóór, tijdens en de aankoop.

lagoon® Advanced Care: de kracht van water

Duurzaam
Milieuvriendelijk en zonder zware chemicaliën, met water als oplosmiddel.

Zacht voor fijne was
Perfecte resultaten met delicate was zoals zuivere scheerwol en kleding met het “dry clean only”label.

Een complete reiniging in 55 minuten
Het summum van natreiniging: alle voordelen van water met de snelheid en de eenvoud van chemisch reinigen.

lagoon® Advanced Care

Neem contact op met onze experten

Wasserij voor hotelketens 2017-02-10T11:23:30+00:00 Electrolux Professional