Samen bouwen
aan uw waardeketen.

Het specifieke Electrolux
team voor hotelketens
erkent uw nood aan continuïteit.

Electrolux zorgt ervoor dat elke keuken- of wasomgeving binnen uw merk hetzelfde niveau van innovatie, duurzaamheid, veiligheid en eenvoud kan leveren.

Dankzij onze wereldwijde ervaring en toewijding tot excellence en dankzij uw ambitie, kunnen we samen een succesvolle keten uitbouwen.

Waar maken we het verschil?

Mandarin Oriental

Mandarin Oriental

Milaan, Italië

De beste oplossingen, een onberispelijke service

Een compleet aanbod keuken- en wasserijmateriaal
Mandarin Oriental, een exclusief hotel in het centrum van Milaan, aanvaardt enkel de meest innovatieve apparatuur.
Daarom koos Mandarin Oriental voor Electrolux Professional oplossingen om hun 4 keukens en in-huis wasserij.

Sofitel So

Singapore

Top luxe boutique hotel

“Mijn keuken is waar mijn professionele leven zich afspeelt. Waar ik creëer, improviseer en presteer en Molteni is het beste fornuis dat der bestaat. Dit stuk is het meest kostbare, professionele instrument dat keer op keer overheerlijke resultaten oplevert, het is de beste medewerker en onze beste vriend in het restaurant.”
Anne-Cecile Degenne, Executive Chef

Sofitel So Molteni
Hilton Bomonti Hotel

Hilton Bomonti Hotel

Istanbul

Het is de rol van een chef om ervoor te zorgen dat in elk gerecht van zijn menu een symfonie aan smaken verwerkt zit. Hij is de dirigent, zijn keuken zijn orkest en elke sectie bestaat uit zijn essentiële keukeninstrumenten, allen stuk voor stuk met een cruciale rol in het uiteindelijke meesterwerk.
Voor de in het nieuwe Hilton Bomonti Istanbul, het grootste vijfsterrenhotel en event centrum in Turkije zijn de gastronomische symfonieën geïnspireerd door Electrolux Professional.

Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels en Resorts

Rome, Italië

De Executive Chef van Rome Cavalieri, Franco Verucci,was op zoek naar een oplossing die aan de meest veeleisende situaties kan voldoen en tegelijk ook de beste resultaten oplevert en voor maximale efficiëntie zorgt. Voor de coördinatie van de verschillende keukens en grote recepties was Electrolux Professional de geknipte partner. Electrolux zorgde voor de perfecte oplossing die het werk in de keuken aangenamer maakte en winstgevender voor het hotel.

Rome Cavalieri

Laten we samen een winning team vormen!

Wereldwijd R&D team: van customer insight tot excellence inside

Wereldwijde R&D teams maken gebruik van de synergieën tussen de verschillende departementen om de tijd tot het op-de-markt-brengen te verminderen terwijl ze ook marktonderzoek uitvoeren en nieuwe opportuniteiten bestuderen.

‘s wereld meest omvangrijke Customer Care netwerk

Electrolux bezit ‘s werelds meest omvangrijke Customer Care netwerk, in staat om aan al uw wensen te voldoen, met een vertakte lokale aanwezigheid voor, tijdens en na de aankoop.

Contacteer ons team van experten!

Hotelketens 2017-04-20T11:55:48+00:00 Electrolux Professional